Levering

Når du handler hos gardindelux.dk, er priserne du ser, altid inklusiv moms i den angivne pris. Levering er gratis ved køb over 5000 kr. Vi leverer alle varer i samarbejde med GLS.

Levering af en ordre vil ske til den adresse, der angives under bestilling med mindre andet er aftalt.

Vores leveringstid er gennemsnitlig 3 uger fra ordre dato. Vi gør altid vores bedste for at overholde leveringstiden, og for at du skal få din varer hjem så hurtigt som muligt. Da vi producerer jeres ordrer efter specialmål kan der forekomme forsinkelser, eftersom vi er nødt til at vente på leverance fra vores leverandører.

Ønsker du hurtigere levering kan det lade sig gøre nogle gange imod ekstra betaling. Såfremt, anbefaler vi, at du tager kontakt til vores kundeservice.

Husk at du altid skal kunne fremvise legitimation ved udlevering af varen.

Gardindelux.dk leverer produkter med GLS, hvor du også kan hente pakken ved nærmeste GLS Pakkeshop.

Levering til Døren (GLS) har altid en fragtomkostning på 74 kr per leverance.

Levering til GLS Pakkeshop har altid en fragtomkostning på 59 kr per leverance. Husk at medbringe identifikationsbevis.

Undtagelsen for ovenstående vil være tilfældet, hvis din bestilling overskrider 5000 kr eller mere, da
leverancen er gratis.

Gardindelux leverer kun ordrer i Danmark. På nuværende tidspunkt leveres produkter ej til Færøerne og Grønland.

Afhenter du ikke din pakke på GLS pakkeshop i tide, hvormed pakken returneres til gardindelux, debiterer vi dig et administrationsgebyr på 349 kr.

Leveringsstatus
Når vi modtager din bestilling, modtager du en ordrerbekræftelse fra os via e-mail. Hvis du har bestilt et produkt der midlertidigt er udsolgt eller udgået, kontakter vi dig via e-mail for at aftale nærmere. Ved bestilling af en udgået vare, har du mulighed for at annulerer dit køb, eller udskifte varen med en anden erstatningsvare.

Leveringsforsinkelse:
Hvis der opstår en forsinkelse kontakter vi dig via e-mail eller telefon. Som kunde har du altid ret til at ophæve købet ved langvarige forsinkelser. Ophævelse af købet ved leveringsforsinkelse skal ske skriftligt via e-mail til vores kundeservice på kundeservice@gardindelux.dk. Ved ophævelse af et køb betaler Gardindelux det samlede beløb tilbage umiddelbart efter, at den skriftlige meddelelse om ophævelse af købet modtages og godkendes.
Vi vil gøre alt i vores magt for at gennemføre din bestilling. Der kan være omstændigheder, der gør det umuligt at fuldføre din ordre: fx hvis en leverandør ikke kan levere varen. Vi forbeholder os retten til at fraskrive os alle erstatningskrav til kunden omkring gældende leveringsforsinkelser.

Transportskade:
Vi har brug for følgende informationer pr pakke:

  • GLS pakkenummer
  • Beskrivelse af indhold samt fotos af skaden på varen
  • Kopi af salgsfaktura
  • Fotos af pakkens udvendige flader samt af de skadede varer.

Desuden er det vigtigt at modtager opbevarer al emballage og indhold, indtil sagen er afsluttet.

Vær opmærksom på følgende anmeldelsesfrister:
skal anmeldelse af skade sendes til os – 4 hverdage efter levering.

Vi vedlægger link til GLS reklamationsprocedurer, så du har en enkel side, du kan tage frem fra skuffen, hvis uheldet er ude:

http://www.gls.dk/information/Folder/Procedure%20reklamationssager.pdf